Panoramabilder på Vreta klosters kyrka och klosterruin

Med hjälp av länken nedan kan Du njuta av nio olika panoramabilder, som visar utsikten hela varvet runt, 360 grader, från olika platser, som du själv väljer, i och utanför Vreta klosters kyrka.

Några goda råd:

För att starta panoramabilderna klicka på bilden nedan

Välj gärna helbild för internetprogrammet och sätt på ljudet för att kunna lyssna till musiken

Klicka på den röda rutan till vänster i bilden för att välja plats för panoramat. Det finns nio olika platser markerade med svarta numrerade punkter

Prova gärna de olika verktygen som finns i bildens nedre högra hörn

Panoramabilderna har fotograferats och sammanställts av företaget Tactus 360 i Norge och Föreningen Klosterliv i Vreta har sedan fått dem som gåva. Klosterföreningen är mycket tacksam för detta. För mer information om Tactus 360 och dess verksamhet, besök gärna deras hemsida.

På en del smarta mobiltelefoner och läsplattor fungerar tyvärr inte detta!